Den Jyske Sangskole

Den Jyske Sangskoles mission er at fremme sangen i Danmark. Sangskolen gennemfører kurser og uddannelsesforløb målrettet folkeskolens musiklærere, samt en årlig masterclass for alle, der underviser børn og unge i sang. Den Jyske Sangskole underviser desuden ca. 200 børn og unge, som synger i enten Herning Kirkes Drengekor eller MidtVest Pigekor. Her er fokus på talentudvikling og undervisning på et elitært niveau - som Team Danmark bare med sang.

OVERVIEW

The web site denjyskesangskole.dk currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have examined twenty pages inside the site denjyskesangskole.dk and found twenty-two websites associating themselves with denjyskesangskole.dk. There is one public network platforms enjoyed by denjyskesangskole.dk.

DENJYSKESANGSKOLE.DK TRAFFIC

The web site denjyskesangskole.dk has seen diverging amounts of traffic until the end of the year.
Traffic for denjyskesangskole.dk

Traffic ranking (by month) for denjyskesangskole.dk

Traffic ranking by day of the week for denjyskesangskole.dk

Herning Kirkes Drengekor

Händels Messias i Herning og Aarhus. Herning Kirkes Drengekor, Skt. Clemens Drengekor samt solister og barokensemble opfører Händels Messias i Herning Kirke og Aarhus Domkirke. Carsten Seyer-Hansen dirigerer, og forsalget til koncerten er i gang. Find billetlinks i koncertkalenderen her på siden. Herning Kirkes Drengekor synger koncert i Bregnet Kirke.

Ole Kirks fond

2018 - Alliancen mod mobning. 2017 - Børn, Unge og Sorg. 2017 - Elsk dig selv. 2017 - Vigtigt skridt for BørneRiget. 2017 - Nyt unikt partnerskab. 2017 - Danmarks Indsamling 2017. 2016 - Donation til Knæk Cancer. På LEGO World med LEGO Charity og Børns Vilkår.

WHAT DOES DENJYSKESANGSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of denjyskesangskole.dk Mobile Screenshot of denjyskesangskole.dk Tablet Screenshot of denjyskesangskole.dk

DENJYSKESANGSKOLE.DK SERVER

Our parsers detected that a single page on denjyskesangskole.dk took eight thousand nine hundred and seventy-seven milliseconds to stream. Our parsers discovered a SSL certificate, so our parsers consider this site secure.
78.46.96.236

We revealed that this website is utilizing the LiteSpeed operating system.

Den Jyske Sangskole

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site denjyskesangskole.dk states the following, "Sang, bevægelse og læring." We noticed that the website also said " Med afsæt i tegnsystemet Soundpainting inviteres publikum med til en enestående koncert med Walter Thompson og MidtVest Pigekor." It also said " Intet er planlagt på forhånd. Musikken opstår som et eksperimenterende samarbejde mellem dirigent, kor og publikum. I forbindelse med Den Jyske Sangskoles 15. Beer Choir første gang." The header had Globalt-nøgleord as the highest ranking optimized keyword. This keyword is followed by global-keyword which isn't as urgent as Globalt-nøgleord.

ANALYZE SIMILAR WEBSITES

Denk-Anstoss - Gesprächsrunde über Gedanken die verändern

Die fünf Irrtümer in Bezug auf Gott. Die fünf Irrtümer in Bezug auf das Leben. Die fünf Schritte zum Frieden. Gesprächsrunde über Gedanken von Eckhart Tolle, Neal Donald Walsch, Louise L. Hay und vielen anderen Autoren. Neal Donald Walsch, Eckhart Tolle, Wayne Dyer, Louise L. Hay, Byron Katie, Anita Moorjani - alles wunderbare Personen, welche uns auf dem Lebensweg begleiten und unterstützen. Immer wieder bin ich am Fotografie.

Autohaus Kirchdorf Autohaus Molln- DENK-Automobile

Boss GP- die schnellste europäische Rennserie.

DENK-BAR Agentur für Kommunikationsqualität

Beim Lesen und Schreiben gilt dasselbe. Sie wollen, dass Ihre Mitarbeiter im Auftrag Ihres Unternehmens auf Sterne-Niveau kommunizieren? Für Kunst und Kommerz von ausgezeichneten Autoren und Journalisten. Für Kunst und Kommerz von ausgezeichneten Autoren und Journalisten. Glauben Sie das bloß nicht! Unsere Text-, Kommunikations-.